Sporenplan
Hieronder is het (oorspronkelijke) sporenplan weergegeven. Voor het spoor in het stationsgebied en de verbindingssporen met het schaduwstation is Roco-Line (code-83) rail gebruikt. Het schaduwstation is opgebouwd met een combinatie van Roco-line rails, Roco code-100 rails en Fleischmann modelrails.
Het spoortraject is langs de muren van de ruimte gelegd. De lange zijde is zo'n 5,5 meter lang, de korte zijde zo'n 3 meter.
De korte zijde links is de Noordzijde, de korte zijde rechts is de Zuidzijde.
De draaischijfmodule is tot nu toe niet afgerond en is voorlopig op de lange baan geschoven.
Het stukje dubbelspoor aan de Zuidzijde is er nooit gekomen.
In 2024 is het schaduwstation (deels) afgebroken en herbouwd met een aantal wijzigingen. De baanvakken Noord en Zuid worden tevens opnieuw opgebouwd en ingericht.
Maak jouw eigen website met JouwWeb