Sporenplan
Hieronder is het (oorspronkelijke) sporenplan weergegeven. Voor het spoor in het stationsgebied en de verbindingssporen met het schaduwstation is Roco-Line (code-83) rail gebruikt. Het schaduwstation is opgebouwd met een combinatie van Roco-line rails, Roco code-100 rails en Fleischmann modelrails (code-106) Het traject is langs de muren van de ruimte gelegd. De lange zijde is zo'n 5,5 meter lang, de korte zijde zo'n 3 meter. De korte zijde links is de Noordzijde, de korte zijde rechts is de Zuidzijde.
 
                    De draaischijfmodule is tot nu toe niet afgerond en is voorlopig op de lange baan geschoven. Het kan zijn dat die op deze plek en in deze vorm ook niet afgebouwd gaat wordt. Het stukje dubbelspoor aan de Zuidzijde is er nooit gekomen.
In 2024 is het schaduwstation (deels) afgebroken en herbouwd met een aantal wijzigingen. Baanvak Zuid is nog al enige tijd geleden afgerond. Baanvak Noord is inmiddels in de eindfase van de bouw.
Maak jouw eigen website met JouwWeb